همسر برلوسکونی ودریافت خانه ای36 میلیون یورویی برای جدایی
تاريخ : یک شنبه 10 دی 1391برچسب:برلوسکونی, | 12:58 | نويسنده : امیرحسین خرمپور

لاریو که اسم واقعی اش میریام رافائلا بارتولینی است 56 سال سن دارد و سوم ماه می سال 2009 درخواست طلاق کرده بود. در آن زمان او که بازیگر سابق ایتالیا نیز بود اعلام کرده بود که طبق قانون می بایست سالی 43 میلیون یورو دریافت کند؛ همین موضوع باعث آغاز یک جنگ قضایی میان وکلای دو طرف شد. حالا همسر برلوسکونی خانه مشترکشان را ترک کرده و برلوسکونی با دو فرزندش که در خانه بودند (اله اونورای 28 ساله و لوئیجی 26 ساله) دراین خانه ماند
این طلاق درحالی رقم خورد که سالها بود که رابطه عاطفی میان این زوج از میان رفته بود. برلوسکونی در رم زندگی می کرد و همسر سابقش در خانه شان در حومه میلان. این دو در سال 1980 باهم آشنا شده بودند و در 15 دسامبر سال 1990 باهم ازدواج کردند. خانم لاریو همیشه دور از کانون توجه ها بود و حتی در مراسم رسمی باشگاه میلان و یا مراسم رسمی دولتی (درزمانی که برلوسکونی نخست وزیر ایتالیا بود) شرکت نمی کرد. البته این سکوت او چند سال پیش شکست و او در گفتگو با روزنامه لا رپوبلیکا از رسوایی احلاقی همسرش پرده برداشت و به این نکته اشاره کرد که چند شب پیش همسرش در منطقه ای در نزدیک ناپولی در جشن تولد 18 سالگی دختری به نام نوئمی لتیزیا، یک دختر جوان دانشجو شرکت کرده بود.

در پیغامی که این دختر برای برلوسکونی ارسال کرده بود، او را «پاپی» نامیده بود و به روزنامه نگاران اعلام کرده بود که مدتهاست برلوسکونی را می شناسد وگاهی وقتها برای دیدار بااو به رم می رود. لتیزیا دراین باره گفته بود:« برلوسکونی بیچاره خیلی کار می کند و حتی خیلی وقتها نمی تواند به ناپولی بیاید.» همین بود که خانم لاریو تصمیم به جدایی گرفت و درخواست جدایی اش را در اختیار آژانس خبری آنسا نیز قرارداد. صحبت های جنجالی او  ، خشم برلوسکونی را به همراه داشت.
 روابط آنها تدریجا کمتر شد و حالا هم که برلوسکونی با دختر جوانی به نام فرانچسکا پاسکاله 28 ساله که 49 سال از خود او کوچکتر است ازدواج کرده. همسر جدید او، یکی از مشاوران حزب آزادی برلوسکونی درشهر ناپولی بود
خانم لاریو دومین همسر برلوسکونی بود و حالا مبلغ 36 میلیون یورو از همسر سابقش به عنوان حق مسکن دریافت خواهد کرد.آنها سه فرزند داشتند و البته برلوسکونی از ازدواج اولش هم دو فرزند به نامهای کارلا الویرا و دل اوگلیو دارد.
روزنامه کوریره دلاسرا در گزارشی به این نکته اشاره کرد که این پرونده در دادگاه میلان بسته شده است


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • دانلود فيلم
  • قالب وبلاگ